Przejdź do menu Przejdź do treści

mgr Anna Wójcik

1. M. Komor, A. Wójcik, Uwarunkowania funkcjonowania na rynkach zagranicznych polskich przedsiębiorstw na przykładzie podmiotu sektora oświetleniowego [w:] Procesy internacjonalizacji w gospodarce światowej w XXI w. / red. nauk. Małgorzata Fronczek, Rafał Świtała, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2022, s. 116-128

2. A. Wójcik, Przemiany na rynku wina w Polsce [w:] Krakowskie Studia Małopolskie,  2022, nr 3 (35) s. 149-174

3. M.Komor, A.Wójcik, Działania marketingowe polskiego przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych - studium przypadku [w:] Wiedza - gospodarka - społeczeństwo. Współczesne wyzwania i zrównoważony rozwój / red. nauk. Janusz Nesterak, Angelika Wodecka-Hyjek, Instytut Nauk Ekonomicznych PAN, 2022, Warszawa : Instytut Nauk Ekonomicznych PAN, 2022, s. 59-73

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3
logotyp acca
logotyp ela