Przejdź do menu Przejdź do treści

Udział Koła Naukowego "Marketing i Handel" na II Sympozjum Kół Naukowych

Koło Naukowe „Marketing i Handel” wraz z opiekuką mgr Justyną Krawczyk miało zaszczyt wziąć udział w II Sympozjum Kół Naukowych działających na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Podczas tego wydarzenia, które odbyło się w Auli Centrum Nowoczesnych Technologii Informatycznych dnia 13 marca br., Koło Naukowe miało okazję zaprezentować swoją działalność oraz wkład w rozwój nauki i praktyki związanej z obszarami marketingu i handlu.

Podczas prezentacji  Koło Naukowe podzieliło się z uczestnikami Sympozjum swoimi projektami oraz inicjatywami, które podejmujemy w celu poszerzenia wiedzy i umiejętności naszych członków, jak również promowania zainteresowań związanych z marketingiem i handlem wśród społeczności akademickiej. Dzięki temu mogło włączyć się w dyskusję na temat funkcjonowania Koła Naukowego oraz jego roli w życiu akademickim.

Uczestnictwo w Sympozjum było również okazją do nawiązania nowych kontaktów oraz wymiany doświadczeń z innymi Kołami Naukowymi działającymi na Uniwersytecie Ekonomicznym. Wspólna dyskusja, która miała miejsce po prezentacjach, pozwoliła lepiej zrozumieć wyzwania oraz możliwości, jakie stoją przed Kołami Naukowymi w kontekście współpracy i integracji środowiska akademickiego.

Udział Koła Naukowego w II Sympozjum zainspirował studentów do dalszej pracy nad rozwojem działań oraz wspierania pasji i zainteresowań związanych z marketingiem i handlem wśród studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp hr
logotyp bauhaus4
logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp eaie
logotyp cima
logotyp acca
logotyp ela
logotyp SAP University Alliances
logotyp progres3