W obecnych czasach trudnym wyzwaniem organizacji jest interakcja z klientami, odpowiadająca aktualnym ich potrzebom i będąca dla nich komfortową. Dlaczego? Dużą rolę odgrywają zasady dotyczące plików cookies, blokady reklam, zmiany w przepisach o ochronie danych osobowych, nowe metody publikacji reklam itp. Oczekiwania klientów jeszcze bardziej komplikują cały proces. Chcą oni być tak samo traktowani, bez względu na wykorzystywany kanał komunikacji i chcą otrzymywać oferty, które uwzględniają ich oczekiwania i potrzeby. Czy organizacje potrafią temu sprostać?
SAS Customer Intelligence 360 wykorzystuje technologię dynamicznego gromadzenia danych, która unika tagowania stosowanego w analityce webowej, umożliwiając natychmiastową transformację danych cyfrowych w kompleksową wiedzę o kliencie. Oprogramowanie to daje możliwość wykorzystywania danych, które są powiązane z konkretną marką, i w oparciu o nie na podejmowanie trafnych działań podczas interakcji z klientem w czasie rzeczywistym. Zapewnia ono kompletny wgląd we wszystkie dane potrzebne do zoptymalizowania indywidualnego doświadczenia klienta. Pozwala wyjść do klienta z wartościowym i zadowalającym komunikatem, przy jednoczesnym przestrzeganiu obowiązujących procedur i regulacji.
Katedra Informatyki wraz z firmą SAS Institute Sp. z o.o. i PZU S.A. zapraszają na wykład nt. „SAS Customer Intelligence 360 w teorii i praktyce”, który pozwoli uzyskać wiedzę na temat interakcji klientów z firmą w kanałach cyfrowych.
Wykład odbędzie się w dniu 25.01.2022r. (wtorek) w godz. 9:50-11:30 na platformie GMeet
Tematyka spotkania:
- Wprowadzenie do SAS Viya i SAS Customer Intelligence 360
- Ścieżki certyfikacji SAS
- Case study – prezentacja rozwiązań analitycznych u klienta (PZU S.A.) i oferta dla studentów
Prelegentami będą: E. Hryciuk, P. Kaczyński, B.Taranta (SAS Institute Sp. z o.o.) i M. Wilczewski (Centrala PZU S.A.)
Osoby zainteresowane uczestnictwem w wykładzie proszę o kontakt e-mail joanna.palonka@uekat.pl w celu uzyskania dostępu do GMeet.
Dołącz do nas