dr hab.Artur Strzelecki, prof. UE
Bogucicka 3
Budynek: A; pok. 34240-226Katowice
Konsultacje:
w semestrze zimowym 2024/20245
Czwartek, godz. 9:50-11:20
Konsultacje będą realizowane poprzez platformę GMeet, po uprzednim potwierdzeniu spotkania drogą mailową.
E-maile proszę wysyłać na adres artur.strzelecki@uekat.pl w celu uzyskania kodu dostępu do GMeet.
Specjalizacja naukowo-badawcza
- Marketing internetowy (email, seo, ppc, display)
- Digital marketing
- Analityka internetowa
- Social media w marketingu
- Growth hacking
Proponowane tematy prac:
- Analiza współczesnego gracza gier komputerowych
- Zastosowanie rozwiązań chmurowych w innowacyjnym przedsiębiorstwie
- Elementy optymalizacyjne wpływające na dostępność i pozycję stron internetowych w wyszukiwarce internetowej Google
- Wykorzystanie mediów społecznościowych przez kluby piłkarskie w celach marketingowych i wizerunkowych
- Świat e-sportu w opiniach graczy na przykładzie serii gier FIFA
- Języki, narzędzia i technologie wykorzystane w procesie tworzenia stron internetowych
- Narzędzia Google w nowoczesnym marketingu w Polsce
- Wykorzystanie nowoczesnych technologii informatycznych w branży ogrodniczej
- Ocena skuteczności internetowych działań promocyjnych na przykładzie Ośrodka Wczasowego Wrzos
- Wpływ procesu pozycjonowania na widoczność witryny w wynikach wyszukiwania Google
- Rozwój trendów marketingu oraz mediów społecznościowych w turystyce
- Tworzenie kampanii reklamowej w Google AdWords
- Rola marketingu internetowego w e-sklepie Babyland User Experience jako narzędzie rozwoju witryn internetowych
- Pozycjonowanie sklepu internetowego opartego na platformie IAI-Shop
- Komercyjne wykorzystanie mediów społecznościowych
- Optymalizacja witryn internetowych pod urządzenia mobilne
- Pozycjonowanie witryn internetowych w systemach zarządzania treścią
- Wpływ aplikacji mobilnych na rozwój mediów społecznościowych
- Budowa wizerunku marki z wykorzystaniem mediów społecznościowych
- Serwisy społecznościowe jako potencjalne źródło zagrożeń cywilizacyjnych
- Wykorzystanie narzędzi marketingu internetowego w przedsiębiorstwie i ich wpływ na zachowanie konsumentów
- Symulacja ekonomiczna w gospodarce wirtualnej na przykładzie World of Warcraft
- Innowacje w bankowości elektronicznej na przykładzie wybranych państw
- Marketing przedsiębiorstwa: potencjał oraz przykłady e-marketingu w przedsiębiorstwie
- Świadomość bezpieczeństwa w chmurze obliczeniowej
- Porównanie systemów płatności mobilnych występujących na polskim rynku
- Realizacja paradygmatu programowania obiektowego na przykładzie wybranych języków obiektowych
- Analiza bezpieczeństwa finansowego w bankowości elektronicznej
- Użyteczność jako podstawa dobrze zaprojektowanego serwisu internetowego
- Strona internetowa jako przykład zastosowania e-marketingu
- Bezpieczeństwo technologiczne i prawne handlu elektronicznego na przykładzie Polski i Ukrainy
- Wpływ pozycjonowania oraz user experience na widoczność, użyteczność i atrakcyjność witryny internetowej w doświadczeniu użytkownika
- Rozwój firmy z wykorzystaniem narzędzi e-biznesu
Publikacje
- Strzelecki, A., Abramek, E., Sołtysik-Piorunkiewicz, A. (2018). Adblock Usage in Web Adwertisement in Poland. Future of Information and Communication Conference (FICC), 5-6 April 2018, Singapore, pp 1-6, 978-1-5386-2056-4/18 IEEE 2018.
- Strzelecki, A. (2017). IP Address and Autonomous System Diversification as an Important Factor for Building Google Ranking. Scientific Publications/University of Economics in Katowice, 176-185.
- Strzelecki, A., Furmankiewicz, M., & Ziuziański, P. (2016). The use of management dashboard in monitoring the efficiency of the internet advertising campaigns illustrated on the example of Google Analytics. Studia Ekonomiczne, 296, 136-150.
- Strzelecki, A., Furmankiewicz, M., & Ziuziański, P. (2016). Zastosowanie kokpitu menedżerskiego do monitorowania skuteczności internetowych kampanii reklamowych na przykładzie Google Analytics. Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, (92), 305-324.
- Strzelecki, A. (2016). Zastosowania systemów analityki internetowej do analizy efektywności kanałów ruchu i handlu elektronicznego. Prace Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 257-280.
- Strzelecki, A. (2015). Prosumpcja treści w społecznościach wirtualnych. Prace Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 162-179.
- Strzelecki, A. (2015). Reklama kontekstowa. Studia Ekonomiczne, 216, 83-93.
- Strzelecki, A. (2014). System Sensor: a Practical Human-Computer Interface for People with Disabilities. Studia Ekonomiczne/Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, (188 Ambient Technology and Creativity Support Systems), 226-236.
- Strzelecki, A. (2014). Website Content Recommendations Based on the Signals from Social Networks. Scientific Publications/University of Economics in Katowice, 229-239.
- Strzelecki, A. (2013). Google AdWords Platform Usage in Educational Program Erasmus Intensive Programme. Technology-driven Promotion for NGOs. Experiences Against Social Exclusions, 161-170.
- Strzelecki, A., Wałach, M. & Deja, K. (2010). Wyszukiwanie sponsorowane jako wsparcie procesu rekrutacji na studia na wydziale Informatyki i Komunikacji. Zarządzanie i Informatyka - Dylematy i kierunki rozwoju, 637-650.
- Strzelecki, A. (2010). Zachowania użytkowników wyszukiwarki internetowej. Prace Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Katowicach.
- Strzelecki, A. (2010). Zarządzanie reputacją w wyszukiwarkach internetowych. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Informatyka Ekonomiczna, 18 (119 Systemy informacyjne w zarządzaniu. Zastosowania praktyczne), 303-310.
- Strzelecki, A., (2010). Google Online Marketing Challenge i jego wdrożenie w programie kształcenia. w szkolnictwie wyższym–potencjał i wykorzystanie, 79.
- Piesiur, T., Słaboń, M. & Strzelecki, A. (2010). Wpływ systemów e-biznesu na organizację w aspekcie mikro i makroekonomicznym w Polsce i na świecie. Konferencja Komputerowo Zintegrowane Zarządzanie, Wydawnictwo Polskie Towarzystwo Zarządzania Produkcją, 395-406.
- Strzelecki, A. (2009). Wyszukiwanie sponsorowane jako element strategii promocji organizacji. Prace Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 99-109.
- Strzelecki, A. (2009). Wykorzystanie platformy Google AdWords w programie kształcenia na specjalności biznes elektroniczny. E-mentor, 4, 31, 80-86.
- Strzelecki, A., Bacewicz, T. & Ściański, M. (2009). Robot sieciowy w eksploracji internetowego systemu aukcyjnego i ocena handlu C2C w Polsce, Konferencja Komputerowo Zintegrowane Zarządzanie, Wydawnictwo Polskie Towarzystwo Zarządzania Produkcją, 377-386.
- Strzelecki, A. (2006). Pozycjonowanie witryn internetowych w wynikach wyszukiwarek internetowych. Prace Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 303-312.
Dołącz do nas