Przejdź do menu Przejdź do treści

mgrGrzegorz Szojda

Asystent
Adamskiego 7
Budynek: N; pok. 264
40-069Katowice
śląskie

Konsultacje:

Konsultacje w semestrze zimowym 2025/26 odbywają się online

w każdą środę: godz. 8:00-9:40

a dla studentów niestacjonarnych:

28.10.2025 r. godz. 8:00-9:40

25.11.2025 r. godz. 15:20-17:00

23.12.2025 r. godz. 8:00-9:40

26.01.2026 r. godz. 15:20-17:00

Proszę o wcześniejszy kontakt mailowy w celu wygenerowania linku do Google Meet. 

Dydaktyka (prowadzone przedmioty)

  • Analiza rynku
  • Analiza rynku cyfrowego
  • E-rynki branżowe
  • E-usługi
  • Handel w gospodarce cyfrowej
  • Konsument 4.0 
  • Rozwój pracowników z wykorzystaniem nowoczesnych technologii

Zajmowane stanowiska

  • Członek Rady Programowej kierunku Gospodarka Cyfrowa w kadencji 2024-2028

Publikacje

  1. Szojda G. The development of the e-culture market: perspectives from polish consumers. Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska, 2024, nr 204 s. 609-623. DOI: http://dx.doi.org/10.29119/1641-3466.2024.204.36 
  2. Gajdzik B., Awdziej M., Jaciow M., Lipowska I., Lipowski M., Szojda G., Tkaczyk J., Wolniak R., Wolny R., Grebski W. Encouraging Residents to Save Energy by Using Smart Transportation: Incorporating the Propensity to Save Energy into the UTAUT Model. Energies, 2024, vol. 17, iss. 21. DOI: http://dx.doi.org/10.3390/en17215341 
  3. Kol J., Szojda G. E-commerce. Pomiar gospodarki cyfrowej / red. nauk. Magdalena Jaciow. Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2024, s. 33-38. DOI: http://dx.doi.org/10.22367/uekat.9788378759133 
  4. Szojda G. The influence of digital consumers' behaviour on environmental awareness in Poland. Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska, 2025, nr 225 s. 629-643. DOI: http://dx.doi.org/10.29119/1641-3466.2025.225.34 
  5. Wolny R., Kol J., Stolecka-Makowska A., Szojda G. Digital Consumer Behavior in Poland and Its Environmental Impact Within the Framework of Sustainability. Sustainability, 2025, Vol. 17, iss. 10. DOI: http://dx.doi.org/10.3390/su17104691 

Zainteresowania

Podróże i kultura krajów, literatura faktu, muzyka, kultura cyfrowa, geografia świata oraz twórczość Szymborskiej i Osieckiej. 

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp hr
logotyp bauhaus4
logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp eaie
logotyp cima
logotyp acca
logotyp ela
logotyp SAP University Alliances
logotyp progres3