dr hab. Małgorzata Kieżel, prof. UE

ks. bpa St. Adamskiego 7
Bud. N, segment C; pok. 369/370
40-069 Katowice

Konsultacje:

Terminy konsultacji w semestrze zimowym roku ak. 2021/2022:

  • poniedziałki - godz. 8.00 - 9.30 (w dniu 25.10.br. konsultacje są odwołane ze względu na delegację)

Wszystkie konsultacje odbywają się w formie zdalnej poprzez platformę Google Meet pod adresemmeet.google.com/oks-xtzh-qim

 

Terminy seminariów nie ujęte w planie zajęć (konkretne terminy wyznaczone dla danej grupy seminaryjnej można sprawdzić na przypisanej do niej platformie Google Classroom):

 

  • 05.11.2021 – godz. 12.00 - 13.30 (2h)
  • 10.11.2021 – godz. 13.30 - 15.00 (2h)
  • 26.11.2021 – godz. 11.30 – 13.45 (3h)
  • 09.12.2021 – godz. 11.30 – 14.30 (4h)
  • 20.01.2022 – godz. 11.30 – 13.45 (3h)

 

 

 

Dydaktyka (prowadzone przedmioty)

  • podstawy marketingu
  • marketing
  • marketing usług
  • marketing międzynarodowy
  • marketing globalny
  • marketing relacji
  • plany i programy marketingowe
  • plany i programy marketingowe w mediach
  • plany i programy marketingowe w usługach
  • zarządzanie biurami podróży i hotelami
  • zarządzanie marketingowe
  • zarządzanie marketingowe w usługach
  • zarządzanie marką i wizerunkiem firmy
  • kształtowanie marki i wizerunku przedsiębiorstwa
  • zarządzanie związkami z klientem
  • zarządzanie mediami

 

 

Specjalizacja naukowo-badawcza

  • zarządzanie marketingowe
  • strategie marketingowe przedsiębiorstw
  • komunikacja marketingowa w bankowości i usługach
  • innowacje marketingowe w sektorze bankowym
  • marketing relacji i zarządzanie związkami z klientem
  • konsument na rynku usług
  • jakość usług bankowych i turystycznych

Dodatkowe

  • dr hab. nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Zarządzania Marketingowego i Turystyki (do 31.X.2016 r. Katedry Polityki Rynkowej i Zarządzania Marketingowego)
  • członek Komisji Rekrutacyjnej Wydziału Zarządzania
  • sekretarz naukowy Katedry ds. Potencjału Naukowo-Badawczego
  • członek Rady Wydziału na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach (od IX.2016 r.)
  • członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego
  • członek Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu
  • członek Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Wiedzą
  • uczestnik Projektu European Master in Consumers’ Relations Management nr SANCO/2007/B1/007-2 (kierunek EUCOREM) realizowanego na studiach stacjonarnych II stopnia na Wydziale Zarządzania (specjalność: Management des relations aux consommateurs (Consumers’ Relations Management); przedmiot: Strategie de communication des organizations et des marques)