Przejdź do menu Przejdź do treści

W związku z pojawiającymi się zgłoszeniami o problemach z jakością połączeń podczas spotkań w aplikacji Meet (przerywanie połączenia, zawieszanie się komputera, przeglądarki oraz innych usług Google) pragniemy poinformować, że podmiotem odpowiedzialnym za realizację usługi jest firma Google.

Wszelkie pakiety danych przesyłane są od użytkownika do serwerów Google i z powrotem. W przypadku pracy/nauczania zdalnego Centrum Informatyczne nie może zlokalizować przyczyn występowania problemów, ponieważ cała komunikacja odbywa się bez pośrednictwa urządzeń oraz usług uczelni. Nie ma również wpływu jakość usług świadczonych przez podmioty trzecie, jakim są m.in dostawcy internetu dla użytkowników domowych.

UWAGA! Centrum Informatyczne nie ma dostępu do żadnych danych przesyłanych między studentem, a nauczycielem! 

Regulamin świadczenia usług w oparciu o usługę Google Workspace dla Szkół i Uczelni w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach

Edukacja zdalna


Aby bez problemów korzystać z usług Google, należy korzystać WYŁĄCZNIE Z JEDNEGO PROFILU dla przeglądarki!

Bezwzględnie należy być zalogowanym tylko do konta w domenie uekat.pl (pracownicy) lub edu.uekat.pl (studenci) i NIE LOGOWAĆ się na inne (np. prywatne) konta. Instrukcja jest dostępna tutaj.

Więcej informacji - FAQ czyli Najczęściej Zadawane Pytania

 

            

 


Przydatne instrukcje dotyczące edukacji zdalnej

 

Pierwsze logowanie do Wirtualnej Uczelni

Jak zalogować się pierwszy raz do poczty uczelnianej?

Zasady nazywania kursów w Classroom i sposoby na modyfikację nazw

Instrukcje korzystania z Google Classroom

Instrukcja dla studentów - egzaminy na platformie Moodle

Problemy z SEB

Logowanie do Platformy Moodle

Jak uzyskać dostęp do baz bibliotecznych spoza sieci UE?

NOWOŚĆ! Egzaminy z wykorzystaniem przeglądarki SEB na Platformie Moodle

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3