W związku z pojawiającymi się zgłoszeniami o problemach z jakością połączeń podczas spotkań w aplikacji Meet (przerywanie połączenia, zawieszanie się komputera, przeglądarki oraz innych usług Google) pragniemy poinformować, że podmiotem odpowiedzialnym za realizację usługi jest firma Google.
Wszelkie pakiety danych przesyłane są od użytkownika do serwerów Google i z powrotem. W przypadku pracy/nauczania zdalnego Centrum Informatyczne nie może zlokalizować przyczyn występowania problemów, ponieważ cała komunikacja odbywa się bez pośrednictwa urządzeń oraz usług uczelni. Nie ma również wpływu jakość usług świadczonych przez podmioty trzecie, jakim są m.in dostawcy internetu dla użytkowników domowych.
UWAGA! Centrum Informatyczne nie ma dostępu do żadnych danych przesyłanych między studentem, a nauczycielem!
Edukacja zdalna
Aby bez problemów korzystać z usług Google, należy korzystać WYŁĄCZNIE Z JEDNEGO PROFILU dla przeglądarki!
Bezwzględnie należy być zalogowanym tylko do konta w domenie uekat.pl (pracownicy) lub edu.uekat.pl (studenci) i NIE LOGOWAĆ się na inne (np. prywatne) konta. Instrukcja jest dostępna tutaj.
Więcej informacji - FAQ czyli Najczęściej Zadawane Pytania
Przydatne instrukcje dotyczące edukacji zdalnej
Jak zalogować się pierwszy raz do poczty uczelnianej?
Zasady nazywania kursów w Classroom i sposoby na modyfikację nazw
Dołącz do nas