Procedura usunięcia konta e-mail

UWAGA!

Usunięcie konta jest równoznaczne z usunięciem wszystkich danych znajdujących się na tym koncie lub z nim powiązanych (np. baza danych). Za dane znajdujące się na usuwanym koncie lub z nim powiązane odpowiada tylko i wyłącznie jego właściciel. Podczas usuwania konta nie będzie sporządzana kopia zapasowa danych znajdujących się lub powiązanych z tym kontem.

 

Prośbę usunięcia konta e-mail lub www z serwerów należących do UE może zgłosić każdy posiadacz konta indywidualnego, na którego jest ono zarejestrowane. W tym celu należy zgłosić się osobiście w CNTI p. 7/18 lub wysłać z adresu e-mail, zarejestrowanego w Wirtualnej Uczelni jako adres kontaktowy, na adres
e-mail Centrum Informatycznego
pismo następującej treści:

 

 

 

Dział Administracji Sieci Komputerowej

Centrum Informatyczne

 

Proszę o usunięcie indywidualnego konta e-mail/www* nazwa_konta z nazwa_serwera/usługi Google Apps dla Edukacji*, które jest zarejestrowane na imię nazwisko.

 

Data, podpis

 

* - niepotrzebne skreślić

 

 

Prośbę o usunięcie konta z usługi Google Apps dla Szkół i Uczelni może złożyć tylko pracownik lub absolwent.