- 2023, International Service Management in the Context of Sustainable Development
- 2022, Wykluczenie konsumenckie. Przyczyny, obszary i formy współczesnego wykluczenia rynkowego
- 2020, Zrównoważona konsumpcja w polskich gospodarstwach domowych – postawy, zachowania, determinanty
- 2020, Consumer Rights Protection. Threats and opportunities for enhancing consumer awareness
- 2019, Zachowania finansowe gospodarstw domowych
- 2018, Challenges for Companies and Consumers on International Market
- 2017, Challenges for marketing in 21st century
- 2016, Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych
- 2015, Social exclusions in Europe. Marketing perspective
- 2015, New Media in Higher Education Market
- 2015, Global business towards new paradigm in time crisis
- 2013, Technology-driven Promotion for NGOs. Experiences Against Social Exclusions
- 2013, Modern marketing for profit and non-profit organizations. International perspective
- 2008, Internationales marketing und management
- 2007, Modele zachowań konsumentów na rynku usług finansowych
- 2005, Financial services marketing
Dołącz do nas