Centrum Informatyczne wprowadza dodatkową formę wsparcia technicznego dla użytkowników naszych systemów informatycznych - możliwość zadawania pytań za pośrednictwem czatu na żywo.
W związku z sytuacją epidemiologiczną Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach wprowadził szereg zmian oraz narzędzi online mających na celu maksymalne usprawnienie procesów zdalnego realizowania wszystkich etapów kształcenia oraz funkcjonowania całej Uczelni.
W celu ułatwienia dostępu do pomocy w posługiwaniu się tymi narzędziami Centrum Informatyczne UE Katowice uruchomiło czat umożliwiający szybki kontakt bezpośrednio z pracownikami realizującymi wsparcie informatyczne.
Wszelkie pytania dotyczące problemów w wykorzystywaniu narzędzi informatycznych można kierować za pośrednictwem czatu w godzinach od 7:30 do 15:30.
Przypominamy, że Centrum Informatyczne świadczy pomoc telefoniczną oraz mailową.
- Pomoc informatyczna - przyjmowanie zleceń +48 32 257 7650 ci@ue.katowice.pl
- Pomoc w sprawie Google Classroom - adm.konta@uekat.pl
- Pomoc w sprawie wypożyczenia oprogramowania - oprogramowanie@uekat.pl
- Pomoc zdalna - TeamViewer - quicksupport
Dołącz do nas