Przejdź do menu Przejdź do treści

Czat online dla pracowników uczelni z zakresu usług e-leraningowych

Centrum Informatyczne wprowadza dodatkową formę wsparcia technicznego dla użytkowników naszych systemów informatycznych - możliwość zadawania pytań za pośrednictwem czatu na żywo.

W związku z sytuacją epidemiologiczną Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach wprowadził szereg zmian oraz narzędzi online mających na celu maksymalne usprawnienie procesów zdalnego realizowania wszystkich etapów kształcenia oraz funkcjonowania całej Uczelni.

W celu ułatwienia dostępu do pomocy w posługiwaniu się tymi narzędziami Centrum Informatyczne UE Katowice uruchomiło czat umożliwiający szybki kontakt bezpośrednio z pracownikami realizującymi wsparcie informatyczne.

Wszelkie pytania dotyczące problemów w wykorzystywaniu narzędzi informatycznych można kierować za pośrednictwem czatu w godzinach od 7:30 do 15:30.

Czat dostępny na stronie

Przypominamy, że Centrum Informatyczne świadczy pomoc telefoniczną oraz mailową. 

Dołącz do nas

Nasi partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3