Czat online dla pracowników uczelni z zakresu usług e-leraningowych

Centrum Informatyczne wprowadza dodatkową formę wsparcia technicznego dla użytkowników naszych systemów informatycznych - możliwość zadawania pytań za pośrednictwem czatu na żywo.


Obrazek przedstawia osobę siedzącą przed laptopem i korzystająca ze strony Centrum Informatycznego. Źródło: pexels.com

W związku z sytuacją epidemiologiczną Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach wprowadził szereg zmian oraz narzędzi online mających na celu maksymalne usprawnienie procesów zdalnego realizowania wszystkich etapów kształcenia oraz funkcjonowania całej Uczelni.

W celu ułatwienia dostępu do pomocy w posługiwaniu się tymi narzędziami Centrum Informatyczne UE Katowice uruchomiło czat umożliwiający szybki kontakt bezpośrednio z pracownikami realizującymi wsparcie informatyczne.

Wszelkie pytania dotyczące problemów w wykorzystywaniu narzędzi informatycznych można kierować za pośrednictwem czatu w godzinach od 7:30 do 15:30.

Czat dostępny na stronie

Przypominamy, że Centrum Informatyczne świadczy pomoc telefoniczną oraz mailową.