Prof. dr hab. Sławomir Smyczek, prof. UE dr hab. Aleksandra Burgiel oraz prof. UE dr hab. Justyna Matysiewicz uczestniczyli w III Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt. “Marketing w procesie internacjonalizacji rynku. Perspektywa organizacji i konsumenta”, która odbyła się we Lwowie w dniach 10-12 września 2017 roku.
W dniach 10-12 września 2017 roku odbyła się we Lwowie III Międzynarodowa Konferencja Naukowa pt. “Marketing w procesie internacjonalizacji rynku. Perspektywa organizacji i konsumenta” zorganizowana przez Katedrę Marketingu Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz Katedrę Marketingu i Logistyki Uniwersytetu Narodowego “Politechnika Lwowska”.
W trakcie obrad prof. dr hab. Sławomir Smyczek, prof. UE dr hab. Aleksandra Burgiel oraz prof. UE dr hab. Justyna Matysiewicz wygłosili referaty zatytułowane:
- Customers’ financial literacy – European perspective (autor: prof. dr hab. S. Smyczek)
- Role of social values in determining the attitudes towards consumers’ pathological behavior on market – model-based approach (autorzy: prof. dr hab. S. Smyczek i dr D. Krężołek)
- Social comparisons and their role in shaping contemprorary consumers' behaviors (autor: prof. UE dr hab. Aleksandra Burgiel)
- Value co-creation in health care networks – international perspective (autor: prof. UE dr hab. Justyna Matysiewicz).
Dołącz do nas