Przejdź do menu Przejdź do treści

Kolejne sukcesy pracowników Katedry Badań Konsumpcji na forum międzynarodowym

Prof. dr hab. Sławomir Smyczek, prof. UE dr hab. Aleksandra Burgiel oraz prof. UE dr hab. Justyna Matysiewicz uczestniczyli w III Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt. “Marketing w procesie internacjonalizacji rynku. Perspektywa organizacji i konsumenta”, która odbyła się we Lwowie w dniach 10-12 września 2017 roku.

W dniach 10-12 września 2017 roku odbyła się we Lwowie III Międzynarodowa Konferencja Naukowa pt. “Marketing w procesie internacjonalizacji rynku. Perspektywa organizacji i konsumenta” zorganizowana przez Katedrę Marketingu Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz Katedrę Marketingu i Logistyki Uniwersytetu Narodowego “Politechnika Lwowska”.

W trakcie obrad prof. dr hab. Sławomir Smyczek, prof. UE dr hab. Aleksandra Burgiel oraz prof. UE dr hab. Justyna Matysiewicz wygłosili referaty zatytułowane:

  • Customers’ financial literacy – European perspective (autor: prof. dr hab. S. Smyczek)
  • Role of social values in determining the attitudes towards consumers’ pathological behavior on market – model-based approach (autorzy: prof. dr hab. S. Smyczek i dr D. Krężołek)
  • Social comparisons and their role in shaping contemprorary consumers' behaviors (autor: prof. UE dr hab. Aleksandra Burgiel)
  • Value co-creation in health care networks – international perspective (autor: prof. UE dr hab. Justyna Matysiewicz).
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3