Przejdź do menu Przejdź do treści

Pracownicy Katedry Badań Konsumpcji nagrodzeni na międzynarodowej konferencji naukowej w Rzymie

Prof. dr hab. Sławomir Smyczek, prof. UE dr hab. Aleksandra Burgiel i dr Jolanta Zrałek zostali wyróżnieni nagrodą „The best paper” na międzynarodowej konferencji naukowej Global Business Research Symposium (GBRS) „The Future of Business: Technology, Innovation, and Regulation” zorganizowanej przez St. John’s University (USA) w Rzymie. Prof. dr hab. Sławomir Smyczek otrzymał też nagrodę „The best discussant” za przygotowanie najlepszej recenzji referatu w ramach sesji tematycznej „Innovative marketing strategies to enhance brand perception”.

W dniach 13-15.06 odbyła się kolejna edycja międzynarodowej konferencji organizowanej przez St. John’s University. W tegorocznym spotkaniu uczestniczyli pracownicy Katedry Badań Konsumpcji: prof. dr hab. Sławomir Smyczek, prof. UE dr hab. Justyna Matysiewicz, prof. UE dr hab. Aleksandra Burgiel, dr Jolanta Zrałek, mgr Marta Grybś-Kabocik.

Nagrodzone referaty “Sustainable consumption and values for consumers” autorstwa prof. dr. hab. Sławomira Smyczka i “Access-based consumption: Its technological determinants and implications for future business – the Polish example” autorstwa prof. UE dr hab. Aleksandry Burgiel i dr Jolanty Zrałek skierowane zostały do publikacji w międzynarodowym czasopiśmie Review of Business.

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3