Przejdź do menu Przejdź do treści

Pracownicy Katedry Badań Konsumpcji z wizytą w Niemczech

Po raz kolejny pracownicy Katedry Badań Konsumpcji uczestniczyli w Europe Week w htw saar Business School w Saarbrücken. Tegoroczna, 10 już edycja Europe Week miała jubileuszowy charakter.

W dniach 8-12.05 w Hochschule für Technik und Wirtschaft des Saarlandes w Saarbrücken odbył się 10 Europe Week, w ramach którego dr hab. Aleksandra Burgiel oraz dr Jolanta Zrałek prowadziły zajęcia na temat nowych trendów konsumenckich, badań marketingowych, komunikacji społecznej, marketingu relacji i zrównoważonej konsumpcji. Uroczystość otwarcia jubileuszowego spotkania uświetnił swoim przemówieniem Prorektor ds. Edukacji i Internacjonalizacji prof. dr hab. Sławomir Smyczek. Składając gratulacje oraz życząc kolejnych, równie udanych edycji tego międzynarodowego wydarzenia, prof. Smyczek przekazał Organizatorom pamiątkowy list jako dowód dobrej współpracy i trwałej relacji łączącej nasz Uniwersytet z htw saar Business School. Mówiąc o tej relacji Pan Profesor nawiązał do własnych doświadczeń zawodowych, był on bowiem jednym z pierwszych zagranicznych wykładowców, którzy odwiedzili Saarbrücken i których obecność stanowiła inspirację do organizowania corocznych spotkań w ramach Euro Week. Zgodnie z tradycją Europe Week po uroczystym otwarciu odbyły się targi Study Abroad Fair, w trakcie których pracownicy Uniwersytetu, wspierani przez Prorektora ds. Edukacji i Internacjonalizacji, promowali naszą Alma Mater wśród studentów htw.

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3