W dniach 17.09.2018 - 19.09.2018 odbył się XXVII Zjazd Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji. W tej ogólnopolskiej konferencji z długoletnimi tradycjami aktywnie uczestniczyli pracownicy Katedry Badań Konsumpcji.
[Więcej]
Prof. UE dr hab. Aleksandra Burgiel i dr Jolanta Zrałek z Katedry Badań Konsumpcji uczestniczyły w prestiżowej konferencji naukowej Third International Conference of the Sustainable Consumption Research and Action Initiative (SCORAI) “Sustainable...
[Więcej]
Prof. dr hab. Sławomir Smyczek, prof. UE dr hab. Aleksandra Burgiel i dr Jolanta Zrałek zostali wyróżnieni nagrodą „The best paper” na międzynarodowej konferencji naukowej Global Business Research Symposium (GBRS) „The Future of Business: Technology,...
[Więcej]
W ostatnich dniach 2017 roku nakładem wydawnictwa Placet ukazała się monografia naukowa zatytułowana "Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku", której autorami są Sławomir Smyczek, Marta Grybś-Kabocik, Justyna Matysiewicz i Agnieszka Tetla.
[Więcej]
Z przyjemnością informujemy, że nakładem Wydawnictwa C. H. Beck ukazała się monografia naukowa zatytułowana "Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań"
[Więcej]
W dniach 18-22.10.2017 r. prof. UE dr hab. Aleksandra Burgiel i prof. UE dr hab. Justyna Matysiewicz uczestniczyły w International Week zorganizowanym przez Université Savoie Mont Blanc.
[Więcej]
Od nowego roku akademickiego 2017/2018 pracujemy już w nowej lokalizacji. Zapraszamy serdecznie do budynku N (segment C, wejście od ul. Koszarowej 6).
[Więcej]
Prof. dr hab. Sławomir Smyczek, prof. UE dr hab. Aleksandra Burgiel oraz prof. UE dr hab. Justyna Matysiewicz uczestniczyli w III Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt. “Marketing w procesie internacjonalizacji rynku. Perspektywa organizacji i...
[Więcej]
W dniach 26-28.07.2017 r. dr hab. Aleksandra Burgiel wzięła udział w 12th Global Business Research Symposium “The Quest for Stability” w Irlandii.
[Więcej]
W środę 5 lipca zakończyła się współorganizowana przez Katedrę Badań Konsumpcji międzynarodowa konferencja MAG Scholar® zatytułowana "European Marketing from Global Perspective".
[Więcej]