Specjalność: zarządzanie komunikacją organizacji
1. OPIS SPECJALNOŚCI
Specjalność „Zarządzanie komunikacją organizacji” to idealna oferta dla wszystkich, którzy chcą zajmować się komunikacją, promocją, relacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi lub marketingiem i jednocześnie zarządzać projektami, zespołami bądź firmami.
To propozycja dla osób, które chcą zajmować kierownicze stanowiska, być doradcami zarządów czy prowadzić własny biznes.
Do pełnienia funkcji kierowniczych w zawodach związanych z komunikacją i promocją potrzebna jest zaawansowana wiedza i umiejętności w zakresie biznesowo-zarządczym (zarządzanie organizacją, przedsiębiorczość, zarządzanie projektami) oraz komunikacji społecznej (public relations, promocja, marketing, komunikacja kryzysowa).
Innowacyjna oferta tej specjalności łączy aspekt zarządzania i komunikacji firm, instytucji oraz organizacji pozarządowych.
2. CZEGO SIĘ NAUCZYSZ
W ramach specjalności pogłębiane są wiedza, umiejętności oraz kompetencje związane z kształtowaniem wizerunku organizacji oraz jej promocją, a także wiedza biznesowa z zakresu przedsiębiorczości i zarządzania.
Zajęcia na specjalności to w przeważającej mierze warsztaty, w trakcie których studenci przygotowują się do wykonywania zawodów związanych z komunikacją społeczną oraz profesjonalnym zarządzaniem. Zajęcia praktyczne prowadzone są przez doświadczonych praktyków PR i zarządzania.
Zajęcia na specjalności prowadzone są metodą projektową, dzięki czemu studenci pracują, podobnie jak w firmach, nad strategiami i planami działań w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla wybranych organizacji oraz opracowują własne kampanie public relations. W ramach ćwiczeń realizowane są także projekty CSR (społecznej odpowiedzialności biznesu) i plany komunikacji dla organizacji w sytuacjach kryzysowych.
3. GDZIE ZNAJDZIESZ ZATRUDNIENIE
Absolwent tej specjalności będzie mógł znaleźć zatrudnienie jako:
- manager ds. komunikacji
- PR manager
- PR project manager
- kierownik działu komunikacji wewnętrznej
- specjalista ds. employer branding i komunikacji wewnętrznej
- pełnomocnik zarządu ds. komunikacji
- samodzielny specjalista ds. promocji i marketingu
- doradca ds. komunikacji korporacyjnej
- specjalista ds. public relations
- właściciel agencji PR
Dołącz do nas