Przejdź do menu Przejdź do treści

Specjalność: zarządzanie komunikacją organizacji

1. OPIS SPECJALNOŚCI

Specjalność „Zarządzanie komunikacją organizacji” to idealna oferta dla wszystkich, którzy chcą zajmować się komunikacją, promocją, relacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi lub marketingiem i jednocześnie zarządzać projektami, zespołami bądź firmami.

To propozycja dla osób, które chcą zajmować kierownicze stanowiska, być doradcami zarządów czy prowadzić własny biznes.

Do pełnienia funkcji kierowniczych w zawodach związanych z komunikacją i promocją potrzebna jest zaawansowana wiedza i umiejętności w zakresie biznesowo-zarządczym (zarządzanie organizacją, przedsiębiorczość, zarządzanie projektami) oraz komunikacji społecznej (public relations, promocja, marketing, komunikacja kryzysowa).

Innowacyjna oferta tej specjalności łączy aspekt zarządzania i komunikacji firm, instytucji oraz organizacji pozarządowych.

2. CZEGO SIĘ NAUCZYSZ

W ramach specjalności pogłębiane są wiedza, umiejętności oraz kompetencje związane z kształtowaniem wizerunku organizacji oraz jej promocją, a także wiedza biznesowa z zakresu przedsiębiorczości i zarządzania.

Zajęcia na specjalności to w przeważającej mierze warsztaty, w trakcie których studenci przygotowują się do wykonywania zawodów związanych z komunikacją społeczną oraz profesjonalnym zarządzaniem. Zajęcia praktyczne prowadzone są przez doświadczonych praktyków PR i zarządzania.

Zajęcia na specjalności prowadzone są metodą projektową, dzięki czemu studenci pracują, podobnie jak w firmach, nad strategiami i planami działań w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla wybranych organizacji oraz opracowują własne kampanie public relations. W ramach ćwiczeń realizowane są także projekty CSR (społecznej odpowiedzialności biznesu) i plany komunikacji dla organizacji w sytuacjach kryzysowych.

3. GDZIE ZNAJDZIESZ ZATRUDNIENIE

Absolwent tej specjalności będzie mógł znaleźć zatrudnienie jako:

  • manager ds. komunikacji
  • PR manager
  • PR project manager
  • kierownik działu komunikacji wewnętrznej
  • specjalista ds. employer branding i komunikacji wewnętrznej
  • pełnomocnik zarządu ds. komunikacji
  • samodzielny specjalista ds. promocji i marketingu
  • doradca ds. komunikacji korporacyjnej
  • specjalista ds. public relations
  • właściciel agencji PR
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3
logotyp acca
logotyp ela