Przejdź do menu Przejdź do treści

Dystrybucja i sprzedaż na rynkach krajowych i międzynarodowych

1. OPIS SPECJALNOŚCI

Jednym z kluczowych wymagań stawianych pracownikom jest projektowanie i wdrażanie  skutecznych rozwiązań sprzedażowych w przestrzeni stacjonarnej i internetowej – strategii i planów sprzedaży, negocjacji i technik sprzedaży, obsługi klienta. Zależy Ci na pozyskaniu wiedzy, umiejętnościach i kompetencjach sprzedażowych cennych w każdym przedsiębiorstwie – niezależnie od rodzaju działalności, skali działania? A może chcesz prowadzić własną firmę? Ta specjalność jest dla Ciebie. 

Kładziemy nacisk na to, co rzeczywiście przyda Ci się w pracy lub we własnej działalności gospodarczej. Treści wykładowe łączymy z praktyką biznesu. Na ćwiczeniach to Ty będziesz rozwiązywał problemy, analizował studia przypadków, brał udział w webinariach z praktykami oraz warsztatach, a także przygotowywał projekty sprzedażowe, które poszerzą Twoje kompetencje i sprawność działania.

Wśród przedmiotów znajdują się: Dystrybucja i ekonomika handlu, Negocjacje i techniki sprzedaży, Omnichannel marketing i handel elektroniczny, Obsługa klienta, Strategie i plany sprzedażowe, Technika i organizacja handlu.

2. CZEGO SIĘ NAUCZYSZ

W trakcie studiów zdobędziesz wiedzę i umiejętności w obszarze funkcjonowania i organizacji handlu, dystrybucji, nowoczesnych narzędzi marketingowych oraz technologii wspomagających sprzedaż, negocjacji, strategii obsługi klienta czy też przygotowywania i realizacji strategii i planów sprzedażowych. Pobudzimy Twoją chęć rozwijania biznesu, nauczymy skutecznie i efektywnie stosować w praktyce różne metody, techniki i narzędzia sprzedażowe. Nauczysz się analizować, planować i oceniać efekty swoich działań sprzedażowych. Nabędziesz umiejętności sprawnej pracy zarówno indywidualnej, jak i w zespole. Poczujesz też siłę bycia liderem!

3. GDZIE ZNAJDZIESZ ZATRUDNIENIE

Po studiach na naszej specjalności czeka na Ciebie szeroki wybór stanowisk z różnych branż, takich jak: analityk sprzedaży, lider zespołu w dziale obsługi klienta, specjalista ds. sprzedaży eksportowej, specjalista ds. wsparcia sprzedaży, doradca klienta indywidualnego czy korporacyjnego, e-commerce menedżer, lider zespołu w dziale obsługi klienta, kierownik oddziału sprzedaży, czy dyrektor regionu sprzedaży. 

Wiedza i umiejętności pozyskane podczas studiów na specjalności dadzą Ci solidny fundament, żeby samemu stworzyć własną firmę, odważnie realizować projekty sprzedażowe i sprawnie posługiwać się narzędziami skutecznej sprzedaży.

4. DODATKOWE INFORMACJE

Studiując na specjalności poznasz doświadczonych wykładowców. To nie tylko teoretycy i naukowcy, ale także wielu praktyków. Oferujemy Ci możliwość zdobycia doświadczeń badawczych w ramach prac Centrum Badań i Transferu Wiedzy UE Katowice. Będziesz mógł też działać w kole naukowym Rynku i Konsumpcji „SprzedaJEMY!” i realizować projekty, co umożliwi Ci poszerzenie wiedzy oraz realizację projektów i badań w obszarach, które najbardziej Cię interesują.

Znajdź nas na FB www.facebook.com/Katedra.RIK/

Dołącz do nas

Nasi partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3